czwartek, 6 czerwca 2013

Małe nowości..

zgadniecie gdzie byłam.. ? Niestety to nie wakacje w kurorcie na  wyspie.. z drugiej strony dobrze  , że się tam znalazłam..,  wzięłam się za czytanie książki "Podróż do teraz" - polecam ! 


Deszcz , deszcz.. a później Tęcza..a nawet dwie ! 


Z nowości małe torebeczki 
- wymiarów nie znam , bo sprzątając gdzieś włożyłam..centymetr 
- jedna większa z podszewką w kwiatuszki 
- druga mniejsza podszewka w kratkę 

- kilka zdjęć z szycia 








- różnica szerokości  pasków 



Uf..zdążyłam , spieszę się bo niedługo wyjeżdżam :)

Pozdrawiam ! 



Aktualizacja z 8 czerwca
żyję ! dodam coś nowego w poniedziałek jak będę miała więcej czasu ,
Pozdrawiam ! 

7 komentarzy:

  1. Torebeczki bardzo mi się podobają, są oryginalne :-) Czy dostałaś mojego maila i widziałaś u mnie na blogu tutorial?

    OdpowiedzUsuń
  2. Cokolwiek Ci jest, wracaj szybciutko do zdrówka ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj oj, niedobrze.. jednak widzę, że cały czas aktywnie szyjesz więc chyba nic poważnego ;) :) POZDRAWIAM I ŻYCZĘ SZYBKIEGO POWROTU DO ZDROWIA :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak , na razie nic poważnego , uszyłam jak wróciłam :)
      Również Pozdrawiam !!

      Usuń
  4. mam nadzieje ze juz tamnie lezysz fajne orginalne torebki,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze !